joi, 20 noiembrie 2008

Vin Sarbatorile


E frumoasa perioada sarbatorilor de iarna pt mine sunt cele mai frumoase tocmai datorita colindelor.Inainte erau multe colinde in functie de zona.In dobrogea sunt frumoase colinde dar azi nu se mai canta si ce frumos povestesc batranii care va spun sincer sunt fericiti cand le ceri sa povesteasca de acele vremuri pacat ca nu mai e asa azi. Dar nu numai in Dobrogea sunt colindele frumoase ci si in Moldova.Defapt peste tot sunt colinde si urari specifice regiunii,dar cele 2 mentionate mai sus ma atrag pe mine mai mult deoarece au traditiile foarte frumoase si merita sa te uiti la asa ceva, mai ales daca le vezi si auzi cu ochii si urechile tale.Nu stiu ce sa mai spun, dar spun sigur ca mai sunt multe de spus.Din ceea ce am spus mai sus este parerea mea si nu mi se pare deplasata. Voi ce parere aveti?Astept comment-urile voastre.

2 comentarii:

cristinel spunea...

Sunt de acord cu tine.Dar nu numai in Dobrogea si MOldova sunt colinde frumoase,ci in toate regiunile din Romania...colinde frumoase,datini,obiceiuri...Perioada sarbatorilor de iarna,mai ales perioada Craciunului cred k e ce-a mai frumoasa perioada a anului...mai ales knd intri in atmosfera de iarna,sarbatoare...sunt atatea de scpus despre aceasta perioada...

Anonim spunea...

poi si eu am spus ca peste tot sunt colinde frumoase si multe altele....